22 July 2009

DAH START

salam. alhamdulliah, semester ni jadual kelas tak padat macam 2 semester sebelum ni. so far so good because sems ni aku dah tak duduk hostel lagi but rumah sewa. masalah yang sekarang, dah start balik rasa bosan tahap gila dewa ini. kali terakhir kena penyakit bosan tahap gila dewa masa cuti hari tu setelah hampir 2 minggu duduk rumah xpergi mana kecuali ambil adik balik sekolah je. arghhhhhh....gila. nak balik rumah !!!! nak balik !!!!! elaun keluar minggu depan pula itu. pergh.....kerja dah makin bertambah. dengan tutorials, quiz, test,assignment and projek yang bakal di lakukan tak lama lagi but its ok. insyallah, i am ready cz memang tiap2 semester wajib lalui benda2 ini.

argh !!!!...bosan. minggu depan mak cik aku kahwin kat Kuala Pilah, N9. nak balik ke xnak??? mak ayah kau confirm2 balik cz family aku mmg rapat ngan mak cik ni cz my beloved aunty- KAK SHEERA- ialah sepupu mak aku. aku ramai mak cik yang muda2. maksud aku sepupu mak aku. aku nak balik but my mom say tak balik pun xpe.diorg paham.mmg diorg paham cz aku tgh study but skang ini aku dah stuck giler. nak keluar dari ipoh ini cepat2. gila.mmg gila kali ni. xpe aku rasa cmni. aku xdalah jadi gila. nak balik rumah cz rindu kat rumah, bantal busuk aku,my family. dah sebulan aku xdriving ni.nak drive kereta. rindu kat kereta kat umah. Ya ALLAH, berikanlah aku kekuatan untuk hadapi dugaan ini.Amin.

No comments: