20 July 2009

BILA KEPALA SUDAH PENING

~ muka bila dah pening ~

salam. bila kepala sudah pening, habis musnah mood aku hari ini. dah lah esok ada presentation BIS,group aku kena bentang pasal dynamic but sampai sekarang aku still xdapat cari and jumpa apa yang patut cari.pehhhh...mmg pening kepala giler.xdalah giler mana pun. then, dah mula terasa bahang2 exam, assignment and quiz plus tutorials. mama, nak balik rumah !!!! nak balik !!!!! gila. sorry post kali ini mmg byk kata2 yang kurang sihat. dont follow. bila dah pening kepala, hati sudah malas nak buat, jari2 aku dah mula merayap menekan folder movie sambil otak aku mengiyakan tinggalkan kerja BIS tu dulu.tgok movie lagi best.relaks kan mnda sat. byk sat. lastly xsiap. pehhh...nilah nasib kalau jadi sukarelawan untuk mencari fakta and tulis sekali.rajin ye.rajin la sangat. apa2 pun memandangkan rumah sewa aku ada internet and yang tak ada, so aku pun volunteer kan diri ini. xpe. its ok. ada hikmah disebaliknya.

No comments: