04 September 2009

HIDUP INI

salam.well, untuk pengetahuan semua handphone aku sekarang berada di kedai utk dibaiki.so, minta maaf ye jika ada yang hantar sms or call tapi xdilayan.Memandangkan HP rosak, so xboleh update twitter via mobile lagi.insyallah, hari isnin baru siap. tgh genting mcm ni nak rosak pulak.xpe.dugaan.sabor je la.class so far so good. apa2 pun 16 sept lepas habis kelas dah boleh balik rumah.yes!!!!!! 17 sept kolej dah cuti.best ye.hujung minggu ni akan dihabiskan untuk menyiapkan assignment PM. by the way, hari isnin cuti.Perak cuti cz Nuzul Quran tapi xbalik pun. Apa2 pun, its ok.
Semalam ada test BIS. so far so good. test yang dah hampir 3 kali tunda.Akhirnya, semlm jd gak wat test. test kali ini mmg mencabar gak. aku jadi seorang penulis yang serba boleh katakan. Bukannya apa, setiap kali exam, ayat aku mesti tunggak langgak.mujur, lecturer aku paham maksud jawapan aku tu. Lecturer BIS aku dah tegur tapi wat cmne.Sorry Miss, nnti saya improvekan lagi ok. by the way, post kali seperti post2 yang sblmnya-ROJAK-.tak dapat dielakkan. Insyallah, lepas raya mcm2 test menanti aku. JPA mcm biasa diadakan cuma bulan puasa ni masuk kelas teori je.tiada kawad tapi lepas raya kawad mmg menanti. so, itu je buat masa ini. Selamat beristirehat di hujung minggu =)

No comments: