13 July 2009

WIRELESS

salam. alhamdulliah, akhirnya aku dapat online guna laptop aku sendiri pada hari ini.seronoknya.awat ayat aku skema sangat ini???? never give up. yup, cuba ntah kali keberapa, akhirnya dapat gak online. by the way, thank you to my roomate cz bagi pinjam laptop dia untuk update apa yang patut diupdate. hari ini kelas pertama aku iaitu pengajian malaysia -PM- untuk semester ini. PM ngan PA lebih kurang je but PM ada selitkan sekali pasal SJ but PA x. Apa2 pun, aku akan berusaha sehabis baik untuk subjek ini walaupun aku pernah belajar. risau gak. kalau x baca, habis aku. esok, kelas PM xda.lecture aku pergi PARLIMEN.lawatan. but ada lagi 2 kelas lagi esok. yang pasti, insyallah JPA ada esok petang.mcm biasa pukul 530pm-645pm. awalnya start semester ini. Apa2 pun xkisahlah cz semester ini semester last untuk JPA.semester depan x da JPA lagi. so, move on. ramai seh student baru semester ini but xleh tandingi batch aku cz batch aku lagi ramai. so, bermulanya semester baru ini bermakna sama2 lah kita berusaha untuk mencapai kejayaan di semester ini.insyallah.

No comments: