16 June 2009

SEPUPU AKU KATA

Salam.

aku teringat kata-kata dari sepupu aku :

HIDUP NI BELAJAR JE KAN.....

Well, its true.for me. cz setiap yang berlaku mengajar kita tentang erti kehidupan. Dimana-mana je kita akan belajar untuk menjadi seorang insan yang berguna. Bagi aku hidup perlu diteruskan tak kira apa yang berlaku. Kita harus meneruskan hidup ini.Jika tidak, siapa lagi yang akan meneruskan hidup ini untuk kita?. Walaupun payah, kadangkala kita harus melauinya. Cabaran dan halangan harus kita tempuhi kerana setiap yang berlaku ada hikmahnya. Aku selalu fikir camtu especially bila ada masalah.Setiap perkara yang berlaku ada hikmah disebaliknya. So, after that, I feel glad and ok.
Well, aku akan daftar balik semester baru 9 July ini. so, cuti tinggal sikit je.Then, kena balik ipoh.Kalau x nak balik boleh tak??? Mau kena pelakong dari mak aku nnti.Mampus aku. Dah la semester baru ni kena duduk luar. No more hostel. Well, i already prepared my mental and physical for new semester. I hope I can do it. Insyallah.

No comments: